3. Branding
Een reclamebureau werkt de merkidentiteit van organisaties vaak uit in een brandcode. De brandcode is de bijbel die je onderneming zal hanteren als leidraad in alle bedrijfsbeslissingen. Zo zorg je ervoor dat elk bedrijfselement in één lijn staat met je merkidentiteit. De brand identity is het eerste gedeelte van de brandcode. Daarnaast bestaat de brandcode uit de creative identity en visual identity. Deze workshop gaat enkel in op de brand identity. In de brand identity worden de roots van het merk omschreven en worden de merkstrategie, positionering en merkeigenschappen geconcretiseerd en uitgebreid. In deze lezing zullen de volgende thema’s worden besproken:
- Herkomst
- Merkpersoonlijkheid
- Merkassociaties
- Het verhaal dat verteld wordt
- Merkwijzer
- Merkpositie
- Behoeftevoorziening
- Merkonderhoud
- Merkactivatie
Deze lezing is ook uit te voeren in de vorm van een interactieve workshop.
Meer informatie? Neem dan contact op via info@highfiven.nl of 0242022166.